14. sep. 2009

Patterned bugs

... je ime štampiljki, ki sem jo uporabila na voščilnici. Kupila sem jo sicer še pred poletjem, pa je nekako komaj zdaj prišla na vrsto.




Za osnovo sem uporabila kvadratno voščilnico iz serije DCWV Card Kit in a Stack (ne vem več iz katere serije), en vzorčast papir za podlogo, bel šeleshamer na katerega sem odtisnila metuljčke ter seveda nepogrešljive Prima rožice nakičene z kristalčki. Nekatere metuljčke sem še poudarila z 3D tehniko (se pravi še 1x odtisnila, izrezala in z 3D blazinicami nalepila preko osnovnega odtisa na voščilnici). Vsem pa sem poudarila tipalke z Sakurinim Glaze pisalom.


lp,

Suzi

6 komentarjev:

  1. Super lepa barvna kombinacija in postavitev. Kvadratna oblika da piko na i. Na Flickru bi tole dala med priljubljene.

    OdgovoriIzbriši
  2. Metuljčki in rožice, kaj želi človek še lepšega. Čestitka je pa taprava zame ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo, super je! Tem metuljčkom pa definiivno ni dolgčas, ko jih obkroža toliko rožic. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, da nas v teh hladnih dneh razvajaš s tako pomladno čestitko; pogled nanjo kar malo prežene jesenske meglice.

    OdgovoriIzbriši