27. jul. 2010

Sivka

Par utrinkov letošnje dišeče bere: 



V sredini je dišeča dekoracija iz celih sivkinih posušenih cvetov, ki jo lahko postavimo recimo v kopalnico. Ko izgubi vonj, ga enostavno obnovimo tako, da cvetove pokapljamo z sivkinim eteričnim oljem. Tale teglc je namenjen sicer za darilo, ga pra prijavlam tudi na izziv v Craftalnico, kjer so tokrat želeli "Nekaj iz narave".

Nastalo je seveda tudi nekaj butarc, ampak nisem utegnila poslikat. Butarce so krasne, ampak precej zamudno jih je delat - za prepletanje ene same porabim  20-30 minut (najlepše so mi iz vsaj 20+ stebelc in traku širokega največ 3-5mm), zato sem se letos odločila in sivko pospravila v lične organza vrečkice, ki se zavežejo z svilenim trakcem.

Lep pozdrav,
Suzi

11 komentarjev:

  1. Ooooo, tebe sem že prav pogrešala tu gor!
    Krasno si uporabila sivko. Sploh mi je všeč aranžma. Butarice so pa res zamudne, ampak so pa lep okras, ki še diši.

    OdgovoriIzbriši
  2. všečno, všečno, všečno. Sploh dekoracija mi je mega

    OdgovoriIzbriši
  3. Dekoracija je prav lepa. Lepo pa zgledajo tudi vrečke s sivko, so v ravno pravi barvi.
    Se mi zdi, da kar z monitorja k meni diši sivka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, sivka! Krasne stvari si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super tale dišeča dekoracija. Krasno darilce. In dobro si tole fotko naredila in skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Še nagradica te čaka na mojem blogu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. No, upam, da bo tudi prejemnici všeč - glede takih prahonabiralskih daril sem vedno malo skeptična. ;-))

    Marna, hvala za nagradico!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super darilce in zelo dišeče. Upam,da bo prejemnici všeč, ker je zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  9. :))) sivka ... mene je prejšnji teden par dni pošteno bolela glava, ko sem pospravljala sivko, kljub temu, da sem bila zunaj pod orehom.
    Ja, letošnja sivkina bera je velika :)))

    Mi je pa zelooo zanimiva ideja z loncem ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši