5. avg. 2010

Osemdeseta?

Pred kratkim sem si kupila par Copic Ciao markerjev za testiranje in  dopolnitev barvne palete Promarkerjev, ki jih imam. 

Za test sem pobarvala polo Frost skrčljive plastike - copici lepo barvajo, so dokaj "mokri", vendar se tudi hitro sušijo in tako so mi vsaj na plastiki puščale predvsem temnejše barve črte, če sem šla večkrat preko (glej temno modro). Za razliko od Promarkerjev imajo gibljivo tanjšo konico, ki se izkaže za super pri barvanju večjih površin, pri barvanju malih kotičkov pa je malo nepraktična, saj se hitro lahko obrne v neželjeno smer (sploh, če še nismo preveč vešči barvanja z njimi;-)). Super je tudi, ker lahko z enim samim flomastrom naredimo veliko odtenkov iste barve le z večkratnim potegom.


Pobarvano polo plastike sem razrezala na 8 koščkov, jim zaoblila vogale z kotno štanco, jih naluknjala ter jih spekla na 175°C. Nastali so ti uhančki:

Sicer pa z tokratno peko nisem preveč zadovoljna - mimo sem kiksnila z izbiro vzorca, barv (po pečenju so barve še veliko bolj intenzivne in močne), velikostjo in obliko delčkov. Tole zgleda vse preveč, kot da je pobegnilo iz osemdesetih. ;-))


Ostalo mi je še nekaj koščkov, za ketere trenutno še zbiram ideje kako jih porabit.;-))


Lep pozdrav,
Suzi

14 komentarjev:

  1. A tole je pa skrčljiva folija? Lepo narejeno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj naj rečem, meni je pa všeč. Niso samo osemdeseta pisana, pisanost 2010 je mislim da že kar na ravni, če ne že nad obdobjem otrok cvetja. Zelo lepo si to naredila, zato bodi kar zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so tudi všeč tile pisani koščki, sploh za tole poletno obdobje.
    Kaj praviš na zapestnico?

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni so pa ful všeč!
    Se strinjam s Sonjo: zapestnica, ogrlica?

    OdgovoriIzbriši
  5. Koščki, ki so ti ostali, bi bili fini za kakšno zapestnico, ja.
    Pa tudi obseki za ključe ne bi bili slabi.
    Fino je izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, tudi jaz sem imela ob rezanju in luknjanju koščkov v mislih zapestnico, vendar so ti koščki zdaj takole nerodne velikosti, da si moram zamislit kakšno drugačno zapestnico od te, ki sem jo hotela naredit. Super bi bilo, če bi imeli koščki več luknjic vzdolž tadolge stranice, tako pa imajo po eno luknjo na sredi ozke stranice. Sem mislila, da se bo ta plastika bolj skrčila. ;-))

    No, mogoče pa poskusim, če se da tale plastika vrtat.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz bi jih pa nekako na voščilnico vkomponirala. Podolgovati palčkimalčki. Samo luknjice ne vem, kako bi zakamuflirala, nekaj bi že pogruntala ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni so pa tako simpatični ravno zaradi barv. Kaj pa če bi naredila en pisan mobile in bi lovili sončne žarke?

    OdgovoriIzbriši
  9. dopadejo se mi barve, oblike... krasno. ja, zapestnica, dodatek na torbici?

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni so pa super, ko so tako pisani!
    Jaz bi kar še ostale porabila za uhane. Zagotovo bi se našle kandidatke, ki bi jih z veseljem nosile.

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni so pa uhančki prav luštni za h kaki poletni oblekici.
    Preostale koščke pa vidim kot okras na kaki jeans ali enobarvni torbici iz blaga. Jaz bi jih prišila gor v eni vrsti.
    Ker se mi je na kovčku ravno pokvarila zadrga (tisti delček, za katerega potegneš zadrgo), pa tele koščke vidim tudi kot zabaven nadomestek teh delčkov na zadrgi. Samo vprašanje je, če bi bili dovolj trdni in če se ne bi barva sčasoma zbrisala z njih.
    Pa še ena ideja: Če delčki niso strašansko veliki, jih lahko na zapestnico/verižico pritrdiš kot obeske (charms).

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo so lepi uhančki. Še bolj super so, ker so tako zelo pisani. Komaj čakam, da še kaj nastane (:

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala za vse ideje in predloge! Med vikendom sem malo testirala ene nove tehnike in materiale ter se enkrat vmes tudi spomnila kako spravit tele koščke v eno končno obliko. Pokažem, ko poslikam, poslikam pa, ko bo vreme boljše=boljša svetloba. ;-))

    OdgovoriIzbriši