25. sep. 2010

Za Nejca in Dominiko

Zadnje čase se mi zdi, da je vse naokoli polno nosečk in novorojenčkov. :-)) Tako tudi jaz, ki rada naredim več voščilnih ene serije na zalogo, v tej kategoriji enostavno ne uspem naredit zaloge, ker vse sproti gredo k malčkom in njihovim staršem.

Za Dominiko:

Za Nejca:

Tokrat sem uporabila 3D motive in ujemajoče papirčke iz Creative Cardmaking revje #18, napis pa sem naredila z Sizzix Cut&Emboss šablono Pink Lemonade.

Lep dan,
Suzi

15 komentarjev:

  1. Zelo lepi voščilnici.Medvedka sta res prisrčna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako sta prisrčni...kar naj bo veliko dojenčkov:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je, pride trenutek, ko vidiš samo še nosečnice, nato pa vozičkarice. Simpatični voščilnici!

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatični.
    Všeč so mi te reliefne črke. Prav cort.

    OdgovoriIzbriši
  5. O sta lušni ti dve čestitki, ta dva medevedka sta res cart.

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiiii kakšni luštni medvedki.Prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo, je tko lepo videt novorojenčke in tud takšne voščilnice je fajn narest.....na mojem blogu pa te čaka nagradica....

    OdgovoriIzbriši
  8. Naj le bo otrok,da bomo mi imeli kaj delat :)))
    Voščilnici sta pa res cart...

    OdgovoriIzbriši
  9. :))) sem se nasmejala Andrejinem komentarju :)))) pa še prav ima :)))


    Super čestitki :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Srčkani voščilnici - meni prva malenkost bolj kot druga, kar je najbrž posledica tega, da imam tudi sama doma malo princesko...

    Mimogrede, na blogu ti podarjam sončno nagradico!

    OdgovoriIzbriši
  11. Še nisem komentirala. Te voščilnice so super! Pa tako lepe črke!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super črke in voščilnici. Poglej pa še malo na moj blog. :)

    OdgovoriIzbriši