22. dec. 2010

Obleka za darila

Ta kovinska škatlica je v resnici magnetek (iz Ikee). Prozoren pokrov sem malo okrancljala, da se ni videlo v notranjost - v njo smo dali denar za darilo. Idejo za škatlo sem videla pri Maji


Darilni bon je bil sicer prevelik, da bi ga stlačila v takšno škatlo, zato sem izdelala le identičen dodatek, ki sem ga nalepila na kuverto.


 Ker je bilo vse narejeno na hitro in v zadnjem trenutku, sem uporabila stvari, ki so bile doma - tako sem namesto božičnih zvezd uporabila kar navadne rdeče Prima rože. Se mi zdi, da se vseeno kar dobro ujamejo z naštempljanimi listki bodike. ;-)


Lep dan,
Suzi 

11 komentarjev:

  1. Fajn si to skombinirala in nastal je super okras za kuverto, kot tudi škatlica je zelo šik :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo preoblekla! Všeč mi je tudi identičen dodatek za na kuverto! Tudi z rožicami si se dobro znašla. Največkrat imamo vse potrebno doma, samo v naši glavi kljuva misel, da bi rabili kaj drugega:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo okrašena škatlica in kuverta. Prima rožica pa super paše gor :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja ima prav. Ponavadi tako imamo vse doma, le domišljijo je potrebno imeti, da vse to primerno uporabimo. Tebi je vsekakor uspelo. Super!

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštno darilce in lepo usklajeno z enakimi dodatki.
    To pa res drži, da imamo dostikrat vse doma :) včasih bi rabile prav poseben izziv, narest čimveč samo s tem, kar imamo doma :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo in domiselno darilce ter barvna kombinacija z dodatki (katerih ni nikoli dovolj;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super!!! Dodatki pa so tudi kot vliti. Meno so te rožice skoraj bolj všeč kot, če bi dala božično zvezdo. 1A!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito. Rožica je tista prava pikica na i.

    OdgovoriIzbriši
  9. mmmm, zelo simpatično. dobre kombinacije si se domislila :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Res lepo si tole naredila. Mi je zelo všeč. Lep in miren Božič tebi in tvojim.

    OdgovoriIzbriši