5. feb. 2015

Recikliramo

Pred časom sem pri svoji prijateljici Nataši iz Kraftarij videla super kulska stojala za voščilnice. In sem jo vprašala, kje jih je kupila, ker jaz bi to tudi nujno imela. Je rekla, da so iz H. In jaz cela začudena kdaj so jih imeli v ponudbi? Jih imajo vedno, samo so  Ritter Sport čokoladice gor naložene. ;))


Sem si hitro izborila 2 v najbližjem H. Malo bele akrilne barve in ta-da takole zgledajo na moji ustvarjalni mizi:



Kako se vam zdi?

Lep pozdrav,

Simona

13 komentarjev:

  1. Super si tole zrihtala. Meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito! Hvala za informacijo. Moj nered nujno potrebuje takšna stojala. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno...jaz bi kar vse imela... vključno s čestitkami. : )

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je predvsem všeč vsebina stojal. Čudovite voščilnice. Sama ideja je pa tudi odlična, da ne bo pomote. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Preprosto kot pasulj in zelo priročno ter lepo zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako super ideja, tvoje voščilnice pa imajo lep domek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res domiselna ideja in fina izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo kako super ideja :-))
    Zelo mi je všeč, zato bom tudi jaz preverila v H.

    OdgovoriIzbriši