3. avg. 2015

Srčki

Za rojstni dan ali pa kar tako, za lepši dan...


Rada imam preproste, CAS voščilnice. Čeprav zgleda vse tako preprosto pa ni vedno tako. Včasih se mi zgodi, da imam eno predstavo in v moji "glavi" zgleda super ;) , ko pa zložim na mizo in papir pa ni to to. Ponavadi potem čisto ena majhna stvar (dodaš ali pa odvzameš, zamenjaš motiv, barvo, napis) spremeni vse in naenkrat zadeva zgleda dobro... Se vam kdaj dogaja to?


Uporabljeno:
  • Blazinice: Memento black, Peackock Feathers
  • Papir: bel fotokarton, bela osnova za voščilnico, barvni fotokarton
  • Štampiljke: Mavelu napis, 
  • Šablone: okvir SimonSaysStamps, PTI srčki
  • Pripomočki: aplikator + blazinice za senčenje,

Lep dan,

Simona

7 komentarjev:

  1. Poznam take situacije ja :) Tile srčki so pa svetovni. Taka vesela, poletna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim, da smo več ali manj na istem s tem, kaj je v glavi in potem na papirju. :-)) Pa tudi odvzemanje in dodajanje ter različno postavljanje elementov je stalnica. :-)))
    Tvoja voščilnica veselih barv mi je zelo všeč. Krasno si razporedila srčke. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih res le ena malenkost da piko na i celotnem izdelku. Takrat smo presrečni, mar ne?! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tudi sama imam včasih podobne probleme :)
    Krasna, pisana in vesela voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, tudi meni je to znano... :)
    Zelo lepa voščilnica, preprosta in zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, kako to dobro poznam! :) Voščilnica je pa tako pozitivna in sem jo občudovala že na FB ;)

    OdgovoriIzbriši