1. dec. 2015

Advent

Pa smo ga dočakali, veseli december. Mi smo ga začeli z adventnim koledarjem. Osnovo sem kupila že septembra ( ja, vem!!) v Tediju. Naj v svoj zagovor zakaj še v kratkih rokavih in japonkah kupujem božično robo ;) povem, da sem takšno adventno smrečico  imela nagledano že nekaj let, ampak je vedno tako naneslo, da je bila poštnina dražja od izdelka...


Iz predalčkom sem odstranila ročaje za odpiranje, jo malo pobrusila, pobarvala na belo, izbrala papirje. Potem sem preoblekla fronte v papirje in dodala nove ročaje za odpiranje iz povoščene vrvice. Na šeleshamer sem natisnila številke, jih izrezala z šablonami ter malo posenčila robove za piko na i.


Predalčke sem napolnila z mini sladkarijami in takšnimi majhnimi nalogami oz opravili za vsak dan. Saj veste - dobri možje vedno opazujejo. ;)




Izzivi:
  • Simon Says Stamp Wednesday Challenge: Anything Goes
  • CHNZ Challenge: #257 - Use Die Cuts or Punches
  • Sparkle Christmas Challenge: Challenge #59 - Die Cuts for Christmas


  • Takole je smrečica zgledala pred "prenovo"...

    Uporabljeno:
    • Blazinice:  Distress Walnut Stain,
    • Papir:  bel šeleshamer, Echo Park papirji Holly Jolly Christmas
    • Šablone: SSS krogi z šivi, 
    • Pripomočki: Glossy Accents, čopič, Quick Stick, Sizzix Big Shot, brusni papir,
    • Dodatki: povoščena vrvica, bela akrilna barva.


    Lep pozdrav,

    Simona

    5 komentarjev:

    1. Krasna predelava adventnega koledarja
      super je
      lp Tamara

      OdgovoriIzbriši
    2. Vau! Super ideja in še boljša izvedba. :-) Uživajte v veselem decembru in pridno odštevajte. :-)

      OdgovoriIzbriši
    3. Joj, Simona, kako mi je ta koledar všeč! Svetovno si ga preobrazila v dosti lepšo oblekico.
      Drugo leto grem v lov na njega :)

      OdgovoriIzbriši