11. maj 2016

Dream BIG

Po skoraj enomesečnem blogerskem premoru sem spet nazaj. To ne pomeni, da vmes nisem nič ustvarjala, prav nasprotno. ;) Le nekako ni bilo časa za sprotne objave.

Že nekaj časa sem si ogledovala ustvarjalne pripomočke na Aliju. Bila sem precej v dvomih zaradi smešno nizke cene, da zastojn pošiljanja niti ne omenjam. Prijateljico sem prosila, če mi ob priliki lahko naroči set štampiljk in dvojne rezalne šablone - vse skupaj je bilo cca 13 eur. Praktično drobiž. ;)



Po tem, kar sem dobila, lahko mirno rečem, da gre za drugorazredno robo. Akrilne štampiljke so polne mehurčkov, se ne zalepijo dobro niti na akrilni blok, cvetijo na robovih in naredijo  katastrofalen odtis. Malo boljši je edino, če štampiljko nalepiš na ez mount peno, pa še takrat je daleč od popolnega. Kar je v bistvu zelo škoda, saj so mi motivi zelo všeč. :( . Malo dnarja, malo muzike. ;)


Izzivi:



Uporabljeno:

  • Blazinice:  Memento black, Distress Mustard Seed, Cracked Pistachio in Peackock Feathers,
  • Papir: bel karton, bela osnova,
  • Štampiljke: neznan proizvajalec :) 
  • Šablone: Okvirji Najlepši Par, 
  • Pripomočki: lepilo, Sizzix,
  • Dodatki: enamel dots.

Lep pozdrav,

Simona


10 komentarjev:

  1. A very eye catching and beautifully laid out card - great LIM entry, well done!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa CAS voščilnica,še4 posebej mi je všeč ozadje.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Simona, I love your dreamcatcher !

    OdgovoriIzbriši
  4. če si tole z alija naročila - ni videt, da je slaba, ker voščilnica je prekrasna! Odtis popoln.

    OdgovoriIzbriši
  5. This dream catcher is so dreamy with the pastel shades. A really fun and funky card.
    Thanks so much for joining us at Less is More.
    Sharon xx

    OdgovoriIzbriši
  6. What a pretty image!
    Lovely colours too for this super CAS card!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit lovilec sanj in krasne barve. Ni videti, da si imela težave s štemplanjem. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Sorry to be so late with my commenting, what a beautiful dreamcatcher, so pretty in pastels!
    Thanks so much for joining us
    Anne
    "Less is More"

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale dream catcher je krasen. Jaz si zaenkrat naročam samo kakšne manjše pripomočke (blazinice, misterje, pincete ipd.). Za štampiljke in šablone se še nisem opogumila. Sem pa sama odtis nekaterim štampiljkam slabše kvalitete izboljšala tako, da sem jih po površini narahlo pobrusila s pilico za nohte. Je bila potem štampiljka vsaj kolikor toliko uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Congratulations on the well-deserved Showcase from LIM for this utterly gorgeous card, Simona! What a pleasure to meet you and follow you! I'd love to have you visit and follow me, too! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši