14. dec. 2016

Kdo dobi bonbonček? (Veseli december - dan 14)

Drage moje,

hvala vam za vse komentarje, ki ste jih pustile pri moji bonbončkasti objavi. 33 dušo božajočih in prijaznih komentarjev, veliko obrazov poznam že dolgo - nekatere pa smo se spoznale na druženju pred kratkim. Vem, da je tempo življenja marsikdaj precej divji, zato cenim čisto vse komentarje in prav vsakega posebej sem vesela.


Moram priznat, da sama nisem prav dobra komentatorka - razloga sta dva: običajno precej na hitro preletim novosti pri svoji bralni listi blogov in velikokrat niti ne pišem, Ko pa komentiram, pa se mi zdi, da se vedno znova ponavljam - "Čudovito", "Krasno" - ampak, če je pa res in tukaj težko napišeš vedno znova nekaj drugačnega. ;) (Čeprav - včasih si sama želim tudi iskrene kritike, ve ne?)

Vse komentarje sva z mojim malim pomočnikom natisnila in narezala na listke, jih prepognila in žreb se je začel. :)

In komu je mala roka bila naklonjena tokrat?




Čestitam Renata! Me veseli, da sva se pred kratkim spoznali tudi v živo! Prosim, pošlji mi na mail svoj naslov, da ti lahko pošljem sladki paketek. 


 Lep pozdrav,

Simona


6 komentarjev:

  1. iiii, veseli december se čuti, vesela kot radio. hvala.

    OdgovoriIzbriši

  2. Pod to kako je pri tebi s komentiranjem se pa tudi jaz podpisem.
    Renati pa cestitke pri zrebu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke Renati!!! Danes je postala dobitnica še mojega bonbončka - sreča na kvadrat :-)))) Tebi Simona pa še veliko ustvarjalnega duha tudi v prihodnje, Majda

    OdgovoriIzbriši